torsdag den 13. december 2007

Fisketur / Sommer 2007

I sommers tog jeg med en af vores guider på en 1 ½ dages fisketur til Agpat nord for Ilulissat. Planen var selvfølgelig, at jeg ville imponere med mine kvaliteter i den grønlandske ødemark …. Vi fangede en mini ørred … og det blev ikke mig der fangede den.

Men en hyggelig tur … med masser af tåge på hjem vejen blev det.

Den nedlagte Koloni Ritenbenk /Agpat


Et billede der kunne være malet af Emanuel A Petersen.


Emilie & jeg i røg og damp. Læg lige mærke til mit uundværlige fjeld vinglas!


Næste morgen skulle der fiskes .. (-:



Så er der bid ...



Tja ... det var nu ikke mig der blev den heldige. Og så fik jeg heller ingen fisk (-:





Projekt "imponere" gik ikke så godt. Men den første fisk skal jo fejres.
Og hvad er bedre end brunch (kom ikke her ... har skam været i København) i diskobugten ....

Når jeg selv skal sige det ... så er jeg kanon .... også uden fisk (-:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start