søndag den 16. december 2007

Ferie 2007

Stort set hver år tager jeg på ferie i en måneds tid. Besøge venner og familie.
Besøget hos amelungerne er et fast ritual, ligesom McDonalds, Netto og Vesterhavet. Så her et par billeder.



Lea ... 11 år... Hendes far og jeg har aftalt et arangeret ægteskab. Med årene synes Lea dog at det er en utiltalende tanke.


Emil .. 14 år. Jeg har valgt dette billede, så man ikke se, at knægten er højere end mig .... Pas på piger ... arret er ikke noget han fik ved at rede fire katte og en hamster ud af et brændene hus ...


Mor Dorte ... hendes alder må man ikke snakke om.


Far Ben ... han er bare gammel ...


Det er en fast tradition, at underordnet hvornår jeg kommer ... så holdes der jul. I år var det så allerede i november.



Som familiens overhoved er det selvfølgelig Ben der skærer for.


Dorte med julelys i øjnene ... og det kan man godt forstå ...


Det ser da bare for godt ud .....



Selvfølgelig fik vi også ris a la mande ... men siden jeg endnu engang ikke vandt gaven er det

En weekend ved Vesterhavet blev det også til. Jeg var i Husby klitplantage hvor Tina så passendende har et sommerhus.




Jeg ved ikke hvor begejstringen for vesterhavet kommer fra ... men jeg nyder det hver gang!



At kravle i gamle bunker hører sig til


kanon udsigt ... og det i lavlands danmark




Det er så Tina .... Tak for en kanon weekend (-:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start