mandag den 18. februar 2008

Så er man blevet voksen ... Man har købt hus!

Hvad skal jeg sige??!! Jeg er en heldig kartoffel!!!! Jeg fik et lille hus med verdens smukkeste udsigt. Indrømmet ikke de store faciliteter, men det kan der jo laves om på (-:


Det er så skønheden. Jeg har ikke fundet på et navn endnu,
men "Rødekro" og Bakkefred" er i øjeblikket favoritter, selvom
"Skovskjul" og "Pax" heller ikke er dårlige.


Min indhegnede "gårdhave"


Et lille værksted følger osse med. Tja .. nu skal jeg så til at lære
forskellen på hammer og mejsel. (yes.... et skjult politisk budskab)


Pt. er det virkelig "shit with a view". Udsigten fra tønden. Ja tønde ... der er ikke træk og slip.


Nå jo ... Det er bugten vi kigger på. Der er havis på bugten.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start